Home

Versturen

Wij versturen alles per UPS of TNT Post.
Wij gebruiken hiervoor de 24-uurs dienst. De TNT of UPS probeert de goederen de volgende werkdag bij u af te leveren. Dit wordt meestal ook gehaald echter wordt het niet gegarandeerd. Op zaterdag worden geen pakjes afgeleverd.

Als u niet thuis bent dan stranden de TNT pakjes op het lokale postkantoor en stopt de TNT een briefje bij u in de brievenbus. Met dat briefje kunt u de zending dan op het postkantoor ophalen. Bij verzending met UPS moet u met UPS bellen en een nieuwe aflevering afspreken.

Verzekeren

Bij het plaatsen van de bestelling kunt u aangeven of u de zending wel of niet wilt verzekeren.

Als u de zending niet verzekert dan reizen de goederen voor uw risico. Mochten de goederen tijdens het transport zoek raken of gestolen worden of beschadigd raken dan heeft u een grote schadepost. Wij zullen uiteraard alle moeite doen om de vervoerder te bewegen de spullen alsnog te vinden maar het uiteindelijke risico ligt bij u.

Als u er voor kiest de zending wel te verzekeren dan dragen wij samen met de vervoerder het risico. Als de zending tijdens het transport zoek raakt, gestolen wordt of beschadigd raakt dan worden de produkten vervangen. In eerste instantie wordt er bij de vervoerder een onderzoek gestart of de zending echt verdwenen is. Pas daarna worden de vervangende goederen verstuurd. Dat onderzoek duurt enige tijd en het kan dus mischien een week of drie duren voordat de vervangend spullen op pad gaan.

Rembours

Het is mogelijk zendingen tot een totaalbedrag van 2000 euro onder rembours te versturen. U betaalt dan contant aan de vervoerder en die zorgt er weer voor dat het geld bij ons terecht komt. Als u gebruik maakt van deze dienst berekenen wij u rembourskosten. De rembourskosten (evenals alle andere kosten die in het spel zouden zijn)